RSS Feed Random Comic Add To Favorites Spar Elric's extras is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.
Spar Elric's extras

Just a bunch of random shit that I wanna put up. :P Such as sprite-sheets, W.I.P.s, drawings and more! :D BTW, if you have a problem with that, just click the BACK button and leave. I do NOT tolerate trolls/assholes. Thank you! <33 Also, you're welcome to join in on the fun if you so choose! Just PM me!


my ifunny counterpart ~broblade12

November 23rd, 2013, 9:39 am

Average Rating: None
Srsly
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Advertisement, December 13th, 2017, 3:15 am

User's Comments:

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 9:41 am

but sanic lost world was not good

it goes in every wrong direction

Reply G.B.A, November 23rd, 2013, 9:42 am

@Advertisement

Some liked it.

Some didn't.

Accept it.

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 9:42 am

Opinions and all, I know.

(justmineiscorrect)

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 10:12 am

super sonic was pretty cool, and laughed quite a bit when it turned out he has a boost button but at that point I was just kinda bored of the game as a whole.

I like the Spindash but it doesn't have much use in the game and it never makes me feel like I'm going fast.

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 10:27 am

im not talking about sonic 1

im talking about sonic lost world

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 10:34 am

sonics top speed was utter shit in lost world

I don't mind the run button (even if it does completely contradict what sonic was about in the first place) if it were me I think I would increase his top running speed a tad and then allow him to get to much higher acceleration with stuff like boost pads and slopes

this game barely included slopes and just liked to abuse boosters like every other 3d sonic game

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 10:41 am

you know, don't assume just because I disagree with the direction of this game I also happen to hail boost to win as my god.
so quick to make assumptions

You can't beat Unleashed and Generations levels with just boosting because it isn't as shallow as you're describing it. I'm bored of Generations but Unleashed's levels still give me a good challenge.

I think Adventure's formula is the best one, and if they'd only expand on that I think we would get a superb Sonic game. (without the other alternate gameplay styles of course)

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 10:54 am

Yeah, I'd hate it if they went the NSMB route and just made the same shit over and over. However as long as they keep getting "eh" reviews I think we're just gonna keep changing until we get something that works again.

If they add a few new mechanics each game to keep things fresh I think we'd be fine.

I'd love to see Adventure and Parkour mixed, because the parkour has alot of potential.

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 11:00 am

sonic shouldnt be broken

he should only break the levels if youre good enough

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 11:08 am

so pretty much every game ever made then?

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 11:11 am

i could say mario should be broken because hes a fat italian plumber and it would be just as valid

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 11:17 am

if theyre plumbers why are their toilets broken

Reply Zocky, November 23rd, 2013, 2:30 pm

Are you talking about the WiiU version of Lost World or the 3DS version? I've heard the 3DS version isn't as good as the WiiU version. Which kinda sucks because that's the version most people are likely to get, since more people own a 3DS then a WiiU.

Doesn't bug me too much though, I don't have any plans to get it.

Reply Advertisement, November 23rd, 2013, 2:32 pm

I'm talking about the Wii U version, which is shit on your first run but is less shit when you stop sucking at it.

The 3DS one is the worst Sonic game I've ever played. Then again, I've only gone up to Frozen Factory, everything before that was alright.

Reply Kurona, November 29th, 2013, 10:01 am

@broblade12:
From what I've heard, the 3DS version places far too much emphasis on gimmicks past the first two zones. And the special stages are allegedly nausea-inducing.

Though having only played the first two acts through the 3DS demo, I can't comment on zones 3 and onward. Though the acts I DID get to play - what was it called, windy hill? - were rather enjoyable. I spent quite a bit of time trying to get the S rank, and it was rather fun.

Post A Comment

 

Webdesign: Logo design web | web hosting guide | stock photos

Design downloaded from FreeWebTemplates.com
Free web design, web templates, web layouts, and website resources!